By: redmedia photography

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 28-May-2006 04:23 Email | Share | Bookmark
Majlis 'Akad Nikah & Bersanding - Mohd Riza & Nadia

inilah rumah tn hj mustaffa
ni barang hantaran untuk pengantin lelaki
cantik betul tepak sirih ni
untuk menepung tawar
hiasan bilik pengantin macam dlm majalah, tapi bikin sendiri beb
baju warna krim pilihan nadi utk majlis akad nikah
tingginya kasut si nadi ni
romantic couple teddy bear hiasan di meja
mak andam mula mengandam nadi
ni weapon mak andam
mula2 kita lawakan kening dulu
lepas tu bibir pulak
kita pakaikan pulak tudung
kengkawan menemankan nadi diandam
cuba rilek ketika diandam
ok, nadi dah ready
memang mengancam...bertuah la engkau riza
ha...keris dah ada, panglimanya mana?
nadi ke bawah untuk majlis akad nikah
ramai gak tetamu
ambik gambar riza di saat2 akhir zaman bujangnya
menanti dgn penuh debaran
tak dapat pandang, jeling pun jadi la
nervous ni.....adeh
riza pun saspen gak ni...
apa-apa pun, isi borang dulu
bapa nadi sendiri yang menikahkan mereka berdua
sekali lafaz ajer, beb. mesti dah banyak kali practise...hehe
alhamdulillah....selamat
adeh..kedua2nya menitiskan air mata
sain borang lagi...
jenuh jugak diaorang ni diusik oleh tok kadi
kengkawan nadi pun jadi photographer malam tu
riza berikan mas kahwin kepada nadi @ yang...hehehe
kesat air mata tu nadi, engkau selamat dah jadi isteri orang
riza solat sunat
betul ke cara aku pakaikan rantai ni?
nadi masih syahdu lagi ni...adeh
kitaorang dah jadi suami isteri...yayy
bapa riza baca doa dulu sebelum menepung tawar
adik ni ambik berkat pengantin...lambat lagi la turn dia
renjis tu jangan sampai habis basah pengantin
cutenya adik ni
ada gaya ala-ala p ramlee dan saloma la
meh kesat peluh sket, yang
aunty2 nadi yg sporting
lawa tak cincin saya?
mentang2 dah nikah, tak lepas tangan diaorang ni...hehe
macam dah kena gam
tak cukup tangan, kaki pun tak lepas
hmm...tenung apa tu nadi?
fuhh...memang pose yg cukup klasik
dah lewat ni, kitaorang naik dulu
okay la photographer...no entry!!







It was a simple but beautiful ceremony of akad nikah and bersanding for this lovely couple, which was held at Nadia's (or fondly known as Nadi) house. Nadi was really a darling and a natural in front of the camera which made our job fun & exciting. Congratulations to both of them.

Couple : Mohd Riza and Nadia Mustaffa
Date : Friday, 26th May 2006
Venue : Taman Asa Jaya, Kajang

Moments captured by Zuhri, Cekya, RedTarantula & Ax Rafar.


redmedia can be reached at :

zuhri - 012-2868820
cekya - 012-2915229
julie - 012-2833039
e-mail : redmediateam@yahoo.com


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net